søndag 26. mai 2013

sommer 2013

Flaming Lips har kanskje laget årets album, ihvertfall ikke langt fra. Det har ikke de to neste, men de har alltid noen låter som er bra. Devendra er derimot tilbake igjen etter noen gørrkjedelige plater. Og det er så sannelig Daft Punk også. Oblivion av Grimes er en av mine favorittlåter fra i fjor, og burde vært høyere på årslista for i fjor. Den kom bare litt for seint. The Knife kniver med the Flaming Lips om årets så langt, jeg tror den leder. Og Melvins slutter aldri å overraske, denne gangen er det Roxy Music cover med Jello Biafra på vokal. Den siste låta frykter jeg det er bare meg som orker å høre på. Jeg forstår ikke hvorfor, men sånn er det visst.
link

Siden det er så lenge siden jeg la ut noe sist har jeg samlet en bonus; 10 av mine favorittlåter fra 1980, pluss/minus noen år. Jeg tror New Wave / Psychobilly er de to merkelappene en kan henge på bandene.
link

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar